تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780044
شناسه : 3780044
تاریخ :
نیازمند اجرای طرح‌های تربیتی در مدارس هستیم اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش محوری در آینده سازی ایران اسلامی دارد، گفت: نیازمند اجرای طرح‌های تربیتی در مدارس استان هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی معاونان آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش سمنان به نقش مدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه در هدایت فرهنگی جامعه اشاره کرد و بیان داشت: هدایت فرهنگ شهرها و روستاها و نظارت بر آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ائمه جمعه محوّل شده است.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت‌های آنان افزود: باید برای آموزش و پرورش نوجوانان و نیز نونهالان برنامه و سند ویژه‌ای تدوین کنیم چراکه آینده کشور به این نسل وابسته است.

امام جمعه سمنان با یادآوری اجرای طرح‌های تربیتی گوناگون در مدارس، آسیب‌شناسی این طرح‌ها را ضروری دانست و گفت: مدرسه بعد از نهاد خانواده مهمترین و مؤثرترین نهاد تربیتی محسوب می‌شود.

مطیعی ادامه داد: معلمان نقش مهمی در تعیین مسیر زندگی و سرنوشت افراد جامعه دارند و اگر امام راحل (ره) معلمی را شغل انبیا می‌دانستند لازم است معلمان کار و اهداف انبیا را مطالعه کنند.