تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780032
شناسه : 3780032
تاریخ :
امدادرسانی به ۲۲ حادثه رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند اقتصاد ایران: سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از امداد رسانی به ۲۲ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: دو نفر در مجموع این حوادث جان باختند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران به ۲۲ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث مصدومیت ۸۱ نفر را در بازه مذکور رقم زده است.

وی بابیان اینکه واژگونی خودرو با ۱۲ مورد بیشترین فراوانی حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته را به خود اختصاص داده است، افزود: دو مورد سقوط خودرو از پل، چهار مورد انحراف سواری از جاده، دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر و دو مورد موتورسیکلت امداد رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه حوادث فوق باعث جان باختن دو نفر در محورهای مواصلاتی شده است، ابراز داشت: واژگونی سمند کیلومتر ۸۰ محور دامغان به سمنان یک کشته و سه مصدوم و تصادف سمند و پراید کیلومتر ۲۵ محور شاهرود - میامی یک کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشته است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: تصادف دو دستگاه موتور سیکلت کیلومتر ۳۹ محور آبسرد به ایوانکی سه مصدوم و واژگونی موتورسیکلت محور سرخه - آرادان فرعی روستای رامه پایین دو مصدوم داشته است.

وی افزود: بعد از سانحه برخورد سمند و پراید محور شاهرود به میامی با ۹ مصدوم، تصادف سمند با تیبا کیلومتر ۶۵ محور سرخه به آرادان با شش مصدوم بیشترین تعداد مجروحان حوادث را به خود اختصاص داده است.