تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3780031
شناسه : 3780031
تاریخ :
نظارت ارباب‌رجوعان شهرداری از طریق "کیو‌ آر کد" بر کارمندان اقتصاد ایران: با رونمایی از سه سامانه جدید شهرداری تهران در راستای تکریم شهروندان، از این پس کارمندان شهرداری تهران زیر ذره‌بین قرار خواهند گفت و هرگونه اقدامات خوب یا تخلف آنها رصد بیشتری می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین رونمایی از سه سامانه جدید در حوزه تکریم شهروندان، با تأکید بر اهمیت پاسخگویی مدیریت شهری به مطالبات شهروندان گفت: این سامانه‌ها با هدف تسهیل ارتباط و پاسخگویی طراحی شده‌اند.

وی افزود: بی‌تفاوتی به سؤالات و نیازهای شهروندان مشکلات زیادی را به همراه دارد بنابراین، این سه سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ایجاد شده‌اند تا ارتباط بهتری با شهروندان برقرار کنند.

باقری توضیح داد: در طراحی سامانه پرسش و پاسخ‌های متداول از هوش مصنوعی استفاده شده و در سامانه QR کد، امکان نظرسنجی درباره عملکرد پرسنل شهرداری فراهم شده است. "شهروندان می‌توانند با اسکن QR کد، نظرات خود را درباره پرسنل ارائه دهند یا شکایات خود را اعلام کنند که این گزارش‌ها مستقیماً به سازمان بازرسی ارسال می‌شود.

وی همچنین به بارگذاری حدود 20 هزار QR کد در مناطق مختلف شهرداری اشاره کرد و گفت: این اقدام به عنوان لبه ارتباط با شهروندان عمل می‌کند.

در ادامه، محمد علی الفت‌پور؛ رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، به تشریح این سامانه‌ها پرداخت و گفت: نسل جدید فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است و این سه سامانه ما را به جلو می‌برد، هرچند هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی تأکید کرد: خدمات ارائه شده باید از روش‌های سنتی فاصله بگیرد و با طراحی فرایندهای نوین، خدمات آگاهانه و سریع‌تری به شهروندان ارائه شود.

الفت‌پور همچنین به راه‌اندازی درگاه مشاوره‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: تیمی برای پاسخگویی آنلاین به سوالات شهروندان سازماندهی شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: این اقدامات نشان‌دهنده تلاش شهرداری تهران برای ارتقاء کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است.

انتهای پیام/