تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780023
شناسه : 3780023
تاریخ :
آمریکا و انگلیس: متعهد به امنیت اسرائیل هستیم اقتصاد ایران: سران آمریکا و انگلیس بار دیگر بر حمایت از رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تی آر تی، آمریکا و انگلیس بر تعهد خود در قبال امنیت رژیم صهیونیستی و توافق آتش بس غزه تاکید کردند.

کاخ سفید روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «کایر استارمر» نخست‌وزیر انگلیس بار دیگر تعهد خود را درباره امنیت رژیم صهیونیستی تکرار کرده‌اند.

بنا به بیانیه کاخ سفید، دو طرف در عین حال خواستار توافق آتش‌بسی شده‌اند که به گفته آنها اسرا صهیونیستی نزد حماس را آزاد می‌کند و امدادرسانی بیشتری را در غزه تحت محاصره از سوی رژیم صهیونیستی را ممکن می‌سازد.

کاخ سفید مدعی شد که دو طرف بر لزوم انجام اقدامات بیشتر از سوی رژیم صهیونیستی برای محافظت از غیرنظامیان و رسیدگی به وضعیت وخیم انسانی در غزه تاکید کردند.

بایدن و استارمر همچنین حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ را محکوم کردند، حملاتی که این گروه یمنی می‌گوید زمانی که رژیم صهیونیستی به جنگ نسل کشی خود علیه فلسطینیان محاصره شده غزه پایان دهد، متوقف خواهند شد.