تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780016
شناسه : 3780016
تاریخ :
انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۶ نفر دستگیر شدند اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: این رویدادها دستگیری شش متهم را به همراه داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: طی این رویدادها در مجموع شش متهم دستگیر شدند.

وی از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی توسط مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان شاهرود خبر داد و افزود: این متهمان به انجام ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه قاتل تبعه خارجی که چندی پیش در مراسم عروسی هموطن خود را با چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد، ابراز داشت: قاتل انگیزه خود را اختلاف شخصی و خانوادگی اعلام کرد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سال گذشته ۲۸۰ هزار نزاع و درگیری در کل کشور رخ داده که کمتر از پنج درصد آن به استان سمنان تعلق دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه سمنان به نام استان دارالمرحمه شناخته شده لذا این آمار نیز زیاد تلقی می‌شود که باید مسئولان امر آن را مورد توجه قرار دهند.

وی از دستگیری سه سارق سابقه دار در شهرستان سرخه خبر داد و افزود: این متهمان ضمن اعتراف به ۱۲ فقره سرقت، با غفلت رانندگان ترانزیت از آنها وجه نقد، دلار، تلفن همراه و اشیا قیمتی داخل کابین سرقت کرده بودند.