تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780002
شناسه : 3780002
تاریخ :
تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درپی درگذشت جلال اسدی اقتصاد ایران: بجنورد_ رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی درگذشت خادم الحسین «جلال اسدی» را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پی فوت خادم الحسین «جلال اسدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیام تسلیتی صادر کرد.

اناالله و انا الیه راجعون

فداکاری همکار عزیزمان مرحوم جلال اسدی که در جریان آتش‌سوزی هتلی در کربلا، آگاهانه جان خویش را فدای ۱۵۰ زائر اربعین نمود مایه افتخار و مباهات است و فقدان آن مرحوم موجب تأثر همگان گردید.

این همکار عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه‌ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه خادمان امام حسین (ع) در این مرزوبوم به همنوع خویش را به نمایش گذاشت و نشان داد که شور و شعور در یاران کربلایی امام حسین (ع) جاریست و در مسیر خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نمی‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به وجود چنین همکاران فداکار و ایثارگری که نام و یادشان جاودان و نقش الگویی‌شان ماندگار خواهد بود به خود می‌بالد.

بدین وسیله درگذشت این همکار فداکار و گران قدر را به همکاران و خصوصاً خانواده ارجمندش تسلیت می‌گویم و از پروردگار یکتا برای آن زنده یاد رحمت و مغفرت و برای وابستگان صبر مسئلت می‌نمایم.