تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779978
شناسه : 3779978
تاریخ :
همه باید برای به سرانجام رساندن ساماندهی فاضلاب تلاش کنند اقتصاد ایران: بندرعباس-نماینده بندرعباس،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی خواستار مشارکت جدی و همه جانبه دستگاه‌های مرتبط در پروژه ساماندهی فاضلاب بندرعباس شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی این طرح و طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس، اظهار کرد: در ارتباط با موضوع فاضلاب بندرعباس چون قول‌های مختلفی در سنوات گذشته به مردم داده بودند، نوعی بی اعتمادی شکل گرفته است و لازم است مردم شریف هر چه زودتر به شکل ملموس حاصل تلاش‌های انجام شده برای استانداردسازی فاضلاب و پساب را مشاهده کنند.

وی افزود: من به دفعات از این طرح بازدید کردم و آن را در اولویت پیگیری خودم قرار داده‌ام و هر بار شاهد پیشرفت چشمگیر کارها هستم و امیدوارم با اتمام پروژه مردم اثر آن را در زندگی خود ببینند.

مرادی تاکید کرد: پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس یک پروژه‌ی با اهمیت برای مرکز استان هرمزگان است و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید برای به سرانجام رساندن ساماندهی فاضلاب تلاش کنند.

شهروز شجاعی مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس نیز در این بازدید تاکید کرد: علی رغم مشکلات فراوان تلاش مجموعه همکاران زیرساخت و همراهی سهامداران با جدیت در حال انجام است و با ارتقا و افزایش ظرفیت و روز آمد کردن تصفیه خانه نزدیک به ۳ ماه است که خروجی پساب ورودی به دریا فاقد آلودگی و رنگ و بوی بد و مطابق با شاخص‌های استاندارد است.

وی افزود: این مهم با پایش روزانه طی ماه‌های آینده به ثبات دائمی خواهد رسید و با ساخت تأسیسات تکمیلی جهت شیرین سازی، پساب در زمستان ۱۴۰۴ از سطح ساحل خارج و به صنایع مولد منتقل خواهد شد.