تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3779964
شناسه : 3779964
تاریخ :
دشمن با بمب‌های ویرانگر آمریکایی آوارگان را هدف قرار می دهد اقتصاد ایران: رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت: دشمن با بمب‌های ویرانگر آمریکایی به هدف‌قراردادن آوارگان در چادرهای پارچه‌ای‌شان و در محل‌هایی که آن‌ها را امن اعلام کرده ادامه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت نزدیک‌شدن ایام میلاد رسول اکرم (ص) به بررسی تحولات منطقه به ویژه تحولات جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پرداخت.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر اهمیت گرامیداشت میلاد رسول مکرم اسلام (ص) گفت: امت اسلامی ما از سمت دشمنانش با انواع حملات هدف قرار گرفته و با خطراتی روبروست که موجودیت آن را به عنوان امتی مستقل که برنامه خود را دارد تهدید می‌کند.

الحوثی با تاکید بر اهمیت مقابله با منافقان و کفار تاکید کرد: منافقان درون امت برای فتنه‌انگیزی، مایوس‌سازی و تلاش برای رویگردان‌نمودن امت از هرگونه موضع جدی در مواجهه و مقابله با کافران فعالیت می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: کافران و منافقان برای امت اسلامی با تمامی ارزش‌هایش خطر ایجاد می‌کنند و تلاش‌های آنان همواره هماهنگ است. تنها راهی که بازدارندگی و حمایت از امت اسلامی را ایجاد می‌کند جهاد در راه خداوند متعال است.

الحوثی افزود: درد و رنج‌هایی که مسلمانان به آن دچار شده‌اند و دچار می‌شوند نتیجه عدم ایفای مسئولیت‌های مقدس آنان در برپایی عدل و داد در زمین و جهاد در راه خداست. همراه با جبهه نفاق بار دیگر نقش یهودیان برای فسادانگیزی در زمین، هدف‌قراردادن مسلمانان و اشغال فلسطین و مقدسات موجود در آن پر رنگ شد.

الحوثی ادامه داد: مسلمان در برابر نسل‌کشی روزانه ملت فلسطین، در موضعی شرم‌آور قرار دارند. دشمن با بمب‌های ویرانگر آمریکایی به هدف‌قراردادن آوارگان در چادرهای پارچه‌ای‌شان و در محل‌هایی که آن‌ها را امن اعلام کرده ادامه می‌دهد. دشمن همچنین به محاصره، تحمیل قحطی و شکنجه اسرا و انجام تمامی اقدامات جنایتکارانه، وحشیانه و خصمانه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: پیش از این درباره برنامه و توطئه دشمن برای ساخت یک کنیسه یهودی سخنانی را شنیده بودیم و اکنون نیز سخنانی را درباره تهدیدی جدید در قبال مسجدالاقصی و آماده‌شدن (صهیونیست‌ها) برای جنایتی بزرگ می‌شنویم.

الحوثی ادامه داد: از جمله اهداف اعلامی و مورد تاکید صهیونیست‌های یهودی حمله به مسجدالاقصی و تلاش برای ویران‌کردن آن است. یهودیان می‌دانند که جنایت تخریب مسجدالاقصی خطرناک است و احساسات مسلمانان را برمی‌انگیزد، از این روی تلاش می‌کنند فضا را برای انجام آن مهیا کنند.

در حال تکمیل...