تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779961
شناسه : 3779961
تاریخ :
۵ نکته‌ی کلیدی برای انتخاب تخت خواب مناسب اتاق خواب اقتصاد ایران: اتاق خواب شما باید طوری دیزاین شود که مکان امن و راحتی برای استراحت، خوابیدن، مطالعه، کار و غیره باشد. یکی از مهم‌ترین موارد که وجود آن در هر اتاق خوابی لازم و ضروری است تخت خواب بوده و شما در هر سن و جنسیتی به تختخوابی راحت و مناسب نیاز دارید که همه‌ی انتظارات شما را از یک استراحت فوق‌العاده برطرف کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احتمالاً تاکنون برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه تخت خواب مناسب برای اتاق خود انتخاب کنیم؟ پاسخ به چنین سوالی کمک می‌کند تا شما بتوانید یک اتاق خواب زیبا و جادار بسازید که دکوراسیون زیبایی دارد و با ورود به آن احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید نمود. بنابراین اتاق خواب شما باید طوری دیزاین شود که مکان امن و راحتی برای استراحت، خوابیدن، مطالعه، کار و غیره باشد. یکی از مهم‌ترین موارد که وجود آن در هر اتاق خوابی لازم و ضروری است تخت خواب بوده و شما در هر سن و جنسیتی به تختخوابی راحت و مناسب نیاز دارید که همه‌ی انتظارات شما را از یک استراحت فوق‌العاده برطرف کند.

در این میان مدل تخت خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا شما باید مدلی را انتخاب کنید که علاوه‌بر راحتی، با دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد و یک فضای دل‌نشین را فراهم نماید. مدل تخت خواب‌ها متنوع است و اگر دقت کرده باشید در طرح‌های مختلفی تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند تا با انواع سلیقه‌ها هم‌خوانی پیدا کنند. به طور کلی مدل‌های تخت خواب را به دو دسته تخت خواب یک نفره و دونفره تقسیم کرده‌اند که شما براساس نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

اندازه‌ی تخت خواب از دیگر مواردی است که باید به هنگام انتخاب و خرید تخت خواب مدنظر داشته باشید در حقیقت اندازه‌ی تخت خواب شما باید با فضای اتاقتان هم‌خوانی داشته باشد. به این معنا که با وجود کوچک بودن فضای اتاق، شما قادر به استفاده از تخت خواب بزرگ نخواهید بود. معمولاً اندازه‌ی تخت خواب‌های دونفره از نمونه‌های یک‌نفره بزرگ‌تر است. از این رو اگر مجرد هستید و به‌دنبال یک تخت خواب یک نفره راحت می‌گردید یا متاهل هستید و می‌خواهید یک تخت خواب دونفره تهیه کنید باید اندازه‌ی آن را با فضای اتاق مطابقت دهید.

ابعاد تخت خواب‌ها از دیگر مواردی است که همواره نقش بسزایی در انتخاب تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب خواهد گذاشت. ابعاد تخت خواب‌ها با هم متفاوت بوده مثلاً تختخواب‌های دونفره در ابعاد ۲۰۰ در ۱۴۰، ۲۰۰ در ۱۶۰ و ۲۰۰ در ۱۸۰ ساخته می‌شوند. تخت خواب‌های یک‌نفره نیز ابعادی متفاوت و کوچک و بزرگ دارند که برای انواع سنین درنظر گرفته شده‌اند.

5 نکته‌ی کلیدی برای انتخاب تخت خواب مناسب اتاق خواب

نکات مهمی که در انتخاب تخت خواب مناسب برای اتاق خواب باید به آن دقت کرد

زمانی که تصمیم به تهیه‌ی یک اتاق خواب با دکوراسیون شیک و منحصربه‌فرد می‌گیرید، بدون شک باید در رابطه با خرید یک تخت خواب مناسب نیز آگاهی کسب کنید، زیرا تخت خواب یکی از مهم‌ترین مواردی است که در اتاق قرار می‌گیرد، در این میان ما سعی کردیم نکات مهمی که برای خرید تخت خواب باید حتماً به آن‌ها توجه داشته باشید، برایتان دسته‌بندی کنیم تا انتخابی رضایت بخش و خریدی موفق را تجربه کنید. نکات مهم انتخاب تخت خواب به شرح زیر است:

توجه به فضای اتاق خواب

هر اتاق خوابی دارای یک ابعاد و اندازه‌ی خاصی است که خرید تخت خواب برای آن، باید مطابق با اندازه‌ی فضا صورت گیرد. به‌عنوان مثال اتاقی که ابعاد و فضایی کوچک دارد ممکن است جایگاه کمی برای قرارگیری تخت خواب داشته باشد، بنابراین شما باید از تخت خواب یک‌نفره برای دیزاین چنین اتاقی استفاده کنید. اما اگر اتاق خواب شما فضای بزرگی دارد که امکان قرار گرفتن تخت خواب دو نفره را فراهم می‌کند، پس خرید یک تخت خواب دونفره می‌تواند فضا را بسیار جذاب و زیبا سازد. این موضوع را نیز نباید از یاد برد، انتخاب ظرفیت تخت خواب هیچ ممنوعیتی ندارد و حتی افراد مجرد هم می‌توانند تخت خواب دونفره داشته باشند و از فضای بزرگ‌تری برای خواب استفاده کرده و لذت ببرند.

5 نکته‌ی کلیدی برای انتخاب تخت خواب مناسب اتاق خواب

تناسب دکوراسیون اتاق خواب با مدل تخت خواب

اگر دقت کرده باشید تخت خواب‌ها امروزه دارای تنوع فراوانی در زمینه‌ی طراحی و دیزاین هستند. به‌عنوان مثال برخی تخت خواب‌ها طراحی و مدل سلطنتی دارند اما برخی دیگر بسیار ساده و مینیمال طراحی شده‌اند. اینکه شما چه تخت خوابی را با چه طراحی انتخاب کنید، بستگی به دیزاین و دکوراسیون اتاق‌تان دارد که اگر دکوراسیون اتاق را کلاسیک طراحی کرده‌اید، استفاده از تخت خواب‌های سلطنتی با لمسه‌های پارچه و چوب بهترین انتخاب است. همچنین اگر طراحی اتاق را به‌صورت مدرن انجام داده‌اید استفاده از تخت خواب‌های مینیمال می‌تواند جهت تکمیل دکوراسیون به شما کمک کند.

ساختار تخت خواب

به هنگام خرید و انتخاب تخت خواب به ساختار آن دقت کنید. ساختار برخی تخت خواب‌ها به‌صورتی است که فضایی را ایجاد می‌کند تا شما بتوانید به‌راحتی برخی لوازم و وسایل خود را در قسمت زیرین یا کشوهای متصل به آن قرار دهید. چنین فضایی باعث می‌شود نظم و هماهنگی در اتاقتان افزایش یابد. برخی تخت خواب‌ها نیز دارای پاتختی و آینه هستند که استفاده از آن‌ها می‌تواند فضای اتاق را بزرگ‌تر و زیباتر نشان دهد. همچنین اگر فضای اتاق‌تان کوچک است و قصد خرید تخت خواب برای فرزندان خود را دارید استفاده از تخت خواب دو طبقه می‌تواند در این زمینه انتخاب هوشمندانه‌ای را رقم بزند.

5 نکته‌ی کلیدی برای انتخاب تخت خواب مناسب اتاق خواب

متریال و مواد اولیه تخت خواب

مهم‌ترین عاملی که افراد برای خرید تخت خواب مدنظر قرار می‌دهند، راحتی آن است. یعنی باید طوری طراحی و ساخته شوند که راحتی و آرامش مخاطب را فراهم کند. برای ساخت تخت خواب از متریال مختلفی استفاده می‌شود، از جمله می‌توان به تخت خواب‌های چوبی و فلزی اشاره کرد که معمولاً ساختار تختخواب‌های چوبی با سلیقه و راحتی افراد بیشتری هم‌خوانی پیدا کرده است به‌طوری که امروزه اکثر افراد خرید تختخواب‌های چوبی را به فلزی ترجیح می‌دهند، زیرا تخت‌های فلزی ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی صدایی نامطلوب ایجاد کنند که خواب و آرامش شما را مختل نماید. هرچند که در زمینه‌ی انتخاب تخت خواب چوبی نیز باید به جنس چوب و درجه‌یک بودن آن دقت کرده و در این زمینه اطمینان حاصل کنید.

محل قرار گرفتن تخت خواب

با توجه به اینکه اهمیت و نقش تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم و قابل توجه است باید به محل قرارگیری آن نیز دقت کرد. در واقع محل قرار گرفتن تخت خواب در انتخاب نوع و مدل یا اندازه‌ی آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. تصور کنید اتاقی به شکل مستطیل دارید، بنابراین قرار گرفتن تخت خواب در عرض اتاق می‌تواند فضای کوچکی در اطراف تخت ایجاد نماید که رفت‌وآمد را برایتان سخت کند. همچنین ممکن است شما بخواهید تخت خواب را در قسمتی که نور اتاق کمتر یا بیشتر است قرار دهید که در چنین شرایطی ابعاد تخت و اتاق خواب باید نسبت به هم منطبق باشند.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تختخواب می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09395800167 – 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

چندسو بهترین فروشگاه برای خرید انواع تخت خواب‌های یک‌نفره و دونفره

احتمالاً تاکنون نام فروشگاه چندسو را در زمینه‌ی فروش انواع محصولات صنعت دکوراسیون شنیده‌اید. این فروشگاه که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون رضایت بالایی را از فروش انواع مبلمان منزل، صندلی اداری، میز، تخت خواب و غیره کسب نموده است. این فروشگاه شعب مختلفی را در سراسر کشور از جمله تهران، کرج و غیره دارد که شما می‌توانید انواع تخت خواب‌های با کیفیت مطابق با سلیقه‌ی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که این فروشگاه امکان خرید عمده و قسطی را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.