تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779956
شناسه : 3779956
تاریخ :
بازیکن الغرافه برای استقلال کری خواند اقتصاد ایران: بازیکن الغرافه می‌گوید که تمرکز آنها روی بازی با استقلال است تا نتیجه لازم را کسب کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: تیم فوتبال الغرافه، نخستین حریف استقلال در رقابت‌های لیگ نخبگان، شب گذشته و در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف الشمال رفت و با تساوی یک – یک متوقف شد.

در همین خصوص، رابح یحیی، بازیکن الغرافه، در پایان بازی گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت و ضمن ابراز نارضایتی از نتیجه کسب شده، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند این نتیجه را برابر استقلال جبران کند.

یحیی در مصاحبه‌ای پس از پایان بازی گفت: این یک مسابقه دشوار بود و تیم ما با هدف کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز وارد زمین شد. ما در این مسابقه موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم.

او ادامه داد: اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم در این بازی برنده از زمین خارج شویم اما در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید که به نظر من برای ما مانند یک شکست بود.

این بازیکن از تیم الشمال تمجید کرد و عملکرد این تیم را در بازی ستود. او افزود: الشمال بازی خوبی ارائه داد و به‌خوبی در دفاع عمل کرد.

بازیکن الغرافه برای استقلال کری خواند

رابح یحیی با اشاره به دیدار برابر استقلال گفت: اکنون ما باید این بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکز الغرافه روی مسابقه بعدی با استقلال ایران باشد تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

پ