تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779941
شناسه : 3779941
تاریخ :
درخواست حاشیه‌ساز قلعه‌نویی از خداداد عزیزی اقتصاد ایران: امیر قلعه نویی در مصاحبه ای ویژه، از خداداد عزیزی تقاضا کرد هر چه از دوران حضورش در تیم ملی می داند را به مردم بگوید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبر ورزشی: ماجراهای امیر قلعه نویی و خداداد عزیزی همچنان ادامه دارد و خبرنگاران نیز هر بار فرصتی پیدا می کنند، در این باره از سرمربی تیم ملی یا خداداد سوالاتی می پرسند.

این بار نوبت قلعه نویی بود که در این خصوص حرف های تازه ای بزند. او گفت: «من خداداد را دوست دارم و به او تسلیت می‌گویم. از ایشان خواهش می‌کنم که هر آن چیزی که درباره من می‌داند بیاید و به مردم بگوید. آدم‌های زیادی در این‌باره با من حرف زدند و من قضاوت کردن آن را به مردم سپرده‌ام. آقای عزیزی هر آنچه در این مدت که کنار تیم ملی بوده می‌داند، مقابل مردم بگوید و ذهن مردم را نسبت به من روشن کند».

قلعه نویی اما بعد از این حرف ها، نکته های دیگری هم داشت. او تاکید کرد؛ «او خودش گفت اگر بخواهد درباره تیم ملی صحبت کند، یک شاهنامه حرف دارد و من می‌خواهم بگوید. در یک خانواده رسم بزرگی و معرفت این است که همسایه‌ متوجه نشود و درون خانواده حل شود. به هر حال این مسائل هست و از خداداد عزیزی از زمان تیم ملی تا زمانی که باهم نبودیم را بیاید شفاف بگوید.»

 

 

پ