تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادسبز
لینک : econews.ir/5x3779880
شناسه : 3779880
تاریخ :
عمده مطالبات مردم از سازمان محیط زیست اقتصاد ایران: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: عمده مطالبات مردم از سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی قرار دارد و ما باید در آینده پاسخگوی مردم در این زمینه باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه تکریم و معارفه معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد ایرج حشمتی معاون سابق این مجموعه، بیان داشت: امیدواریم با حضور خانم ترابی شاهد تحول جدی در حوزه محیط زیست انسانی باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های خود در محیط زیست انسانی و لزوم توجه جدی به این معاونت به دلیل مواجهه مستقیم آن با سلامت مردم، اضافه کرد: معاونت انسانی معاونت راهبردی سازمان است زیرا عمده مطالباتی که در حوزه محیط زیست در کشور وجود دارد مربوط به محیط زیست انسانی می‌باشد و ما باید در آینده پاسخگوی مردم و افکار عمومی در این حوزه باشیم.

انصاری، توجه به سه اصل، حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگویی را تعهد اصلی خود در دوران مدیریت سازمان دانست و تاکید کرد: امیدوارم همکاران ما در سازمان و به ویژه مدیران سازمان متعهد به این سه اصل باشند و اقدامات و فعالیت‌های خود را با این سه اصل مهم هماهنگ کنند.

معاون رئیس جمهوری، توجه به جانشین پروری را بسیار مهم دانست و افزود: این امر باید هم در ستاد و هم در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و از نیروهای شایسته ای استفاده کنیم که حلقه بسته مدیریت را باز کنند و مدیرانی را برای آینده تربیت کنند.