تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779871
شناسه : 3779871
تاریخ :
خرید ۱۴۷ هزار تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی در استان قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خریداری ۱۴۷ هزار تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی در استان قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: در پنج ماهه گذشته بیش از ۱۴۷ هزار و ۳۱۶ تن محصولات کشاورزی به ارزش ۱۰۸ میلیارد تومان به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خریداری شده است.

وی افزود: خرید توافقی توسط تعاون روستایی در راستای حمایت دولت از کشاورزان، تعادل بخشی به بازار و قیمت ها و همچنین تامین محصولات اساسی و پرمصرف انجام می شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: تعاون روستایی در مواقع لازم و خاص با خرید محصول از کشاورزان حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: انجام خریدهای توافقی توسط تشکل ها و شرکت های تحت پوشش تعاون روستایی یکی از راه های افزایش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی است.

این مسئول تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها وهمچنین کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کننده است که با توجه به تجربه موفق تعاون روستایی در زمینه خرید های توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی و با برخورداری از ظرفیت‌های موجود نقش چشمگیر و موثری در افزایش تولید و ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد ملی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داشته است.