تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779832
شناسه : 3779832
تاریخ :
روئینگ زیر ۲۳ سال آسیا| پایان کار ایران با ۳ طلا و یک نقره اقتصاد ایران: ملی‌پوشان روئینگ ایران موفق به کسب سه طلا و یک نقره در رقابت‌های زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی؛ مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا 21 تا 24 شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار شد.

تیم ملی روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است.

فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها بودند.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی و در نوبت عصر 2 قایق دیگر ایران به مصاف رقبا رفتند.

امیررضا عبدالی در فینال روئینگ تک‌نفره زیر 23 سال مردان در رقابت با نمایندگان چین تایپه، ازبکستان، چین، هنگ‌کنگ و ویتنام با زمان 7:28.62 دقیقه پنجم شد و موفق به کسب مدال نشد. در این رقابت نمایندگان چین، ازبکستان و چین تایپه اول تا سوم شدند.

فاطمه مجلل آخرین نماینده ایران در این دور از رقابت‌ها بود که در فینال روئینگ تک‌نفره زیر 23 سال بانوان با حریفانی از چین‌تایپه، چین، ازبکستان، ویتنام و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان 7:57.20 دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت پاروزنان چین و ویتنام دوم و سوم شدند.

با اضافه شدن این مدال، در پایان مسابقات روئینگ قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا جمع مدال‌های ایران به 4 مدال (3 طلا و یک نقره) رسید. این نتیجه یکی از درخشان‌ترین نتایج قایقرانی ایران در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا است.

انتهای پیام/