تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779821
شناسه : 3779821
تاریخ :
عوارض آلایندگی حق مردم هویزه است/ باغ وحش هویزه ساماندهی شود اقتصاد ایران: اهواز - فرماندار هویزه گفت: عوارض آلایندگی حق مردم این شهرستان است که آلودگی صنایع مختلف را تحمل می‌کنند و باید از این اعتبار برای آبادانی و رفاه حال مردم این شهرستان نفتخیز استفاده کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ایاد مطوری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری هویزه با تاکید بر ضرورت پیگیری‌های لازم به منظور پیشرفت و آبادانی این شهرستان اظهار کرد: باید کارگروه مالیاتی به منظور پیگیری، پرداخت و جذب حق آلایندگی و ارزش افزوده شرکت‌های نفتی مستقر در هویزه با حضور نمایندگان شهرداران شهرها، بخشداران، محیط زیست و اداره امور مالیاتی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه تشکیل این کارگروه می‌تواند در دریافت حق آلایندگی با هدف بهبود زیرساخت‌های شهرستان بسیار اثر گذار باشد و دستگاه‌های حاضر در این کارگروه باید نهایت تلاش خود برای جذب مطالبات را به‌کار گیرند، افزود: عوارض آلایندگی حق مردم این شهرستان است که آلودگی صنایع مختلف را تحمل می‌کنند و باید از این اعتبار برای آبادانی و رفاه حال مردم این شهرستان نفت خیز استفاده کرد.

مطوری در ادامه با اشاره به طرح آسفالت هویزه ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در خصوص آسفالت معابر شهرستان، این طرح به مرحله عملیاتی رسیده به همین منظور هیچ دستگاهی اجازه حفاری بدون مجوز را ندارند.

فرماندار هویزه در این نشست بر احیا و ساماندهی باغ وحش هویزه توسط شهرداری تاکید و اضافه کرد: ساماندهی باغ وحش هویزه، مصوبه این شورا بوده و شهرداری مکلف به احیای آن است.