تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779820
شناسه : 3779820
تاریخ :
وفاق ملی باید حول قوانین و اهداف عالی کشور شکل بگیرد اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، گفت: وفاق ملی باید حول اهداف کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی قزوین که پیش از ظهر شنبه برگزار شد با اشاره به شهادت شهید رئیسی و هیئت دولت اظهار کرد: فرصت محدود قانون اساسی برای انتخاب رئیس‌جمهور باعث شده بود تا احزاب و رجل سیاسی آمادگی زیادی برای حضور در انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور را نداشته باشند.

وی افزود: این فرصت محدود می‌توانست کشور را با خطرات زیادی روبرو کند اما درایت و مدیریت خوب مقام معظم رهبری باعث شد تا کشور بدون هیچ مشکلی به سمت انتخابات حرکت کرده و رئیس‌جمهور چهاردهم انتخاب شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب در شرایط حساسی انتخاب شده بود و طبیعتاً توجه به وفاق ملی و همگرایی باید در اولویت قرار می‌گرفت.

وی اضافه کرد: وفاق ملی باید حول اهداف کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل بگیرد.

سردار رفیعی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد وفاق ملی است، اضافه کرد: دفاع مقدس عرصه قرار گرفتن همه افراد در کنار یکدیگر بدون نگاه قومیتی و سیاسی برای حراست از کشور بود.

وی با اشاره به علمی‌ات طوفان الاقصی تأکید کرد: این عملیات پاسخی محکم و دندان‌شکن به ظلم ۷۶ ساله نظام سلطه و صهیونیست‌ها بر مردم مظلوم فلسطین بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه مقاومت در حال گسترش است، تأکید کرد: جریان مقاومت در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: محور مقاومت در طی این مدت ضربات و تلفات بالایی به اسراییل وارد کرده و اسراییل شکست سخت و محکمی خورده و این شکست ادامه خواهد داشت.