تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779806
شناسه : 3779806
تاریخ :
ووشو قهرمانی آسیا| صعود ۸ سانداکار ایرانی به فینال اقتصاد ایران: با پایان روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی آسیا هشت سانداکار ایران در دو بخش زنان و مردان به دیدار نهایی راه یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، روز سوم پیکارهای بخش ساندا مسابقات ووشو قهرمانی آسیا امروز (شنبه) پیگیری شد و سه نماینده کشورمان به مدال برنز رسیدند و هشت ووشوکار ایرانی نیز فینالیست شدند.

در وزن 60- کیلوگرم، امیرحسین همتی مقابل ژاندر علی‌پیو از فیلیپین قرار گرفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار فینالیست شد. همتی پس از استراحت در مرحله نخست در دور دوم نماینده کره جنوبی را شکست داده بود.

 

علی خورشیدی در وزن 80- کیلوگرم پس از برتری مقابل ورزشکاری از ترکمنستان باید به مصاف نماینده چین می‌رفت که ورزشکار چینی در این دیدار حاضر‌ نشد و خورشیدی برنده اعلام و راهی دیدار فینال شد.


در رقابت‌های وزن 70- کیلوگرم، محمد فرهادی پس از برتری مقابل نمایندگان قزاقستان و هند در مرحله نیمه نهایی به مصاف وان چونگ از ویتنام رفت و با پذیرش شکست مقابل این ورزشکار از راهیابی به دیدار نهایی بازماند و به مدال برنز رسید.

رضا عبداللهی در وزن 65- کیلوگرم پس از اینکه در مراحل ابتدایی ورزشکارانی از چین تایپه و عربستان سعودی را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی مغلوب بیک‌سلطان‌ کوشکنوف از قزاقستان شد و دومین مدال برنز کشورمان در این دوره از پیکارهای آسیایی را کسب کرد.

در مبارزات بخش بانوان و در  وزن 60- کیلوگرم، صدیقه دریایی مقابل یولوشوا از قزاقستان قرار گرفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی دیدار نهایی شد. وی در‌ مرحله قبلی مقابل نماینده ماکائو به برتری دست یافته بود.

سهیلا منصوریان در وزن 65- کیلوگرم که در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود، در دومین دیدار خود به مصاف نکیتا بنسال از هند رفت و در یک راند کار حریف خود را یکسره کرد و راهی دیدار نهایی شد.

همچنین سوگند سینکایی نماینده وزن 52- کیلوگرم زنان کشورمان پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت رو‌به‌ر‌و شده بود، در مرحله دوم مغلوب چنگ منگ یوئی از چین شد و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال برنز این دسته وزنی بسنده کرد.

شاهین بنی‌طالبی، مصطفی‌ حسن‌زاده، ابوالفضل قره‌باغی، حسین قبله‌نما و هلیا اسدیان در بخش تالو نیز موفق به کسب مدال نشدند.

در ادامه مسابقات، فردا (یکشنبه) شهربانو منصوریان، صدیقه دریایی، سهیلا منصوریان و یاسمن باقرزاده در بخش ساندا بانوان و امیرحسین همتی، علی خورشیدی، محمدرضا ریگی و محمد نصیری در ساندا مردان در دیدار نهایی به میدان خواهند رفت. ضمن اینکه تیم‌های دوئلین تالو زنان و مردان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/