تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779767
شناسه : 3779767
تاریخ :
شروع درخشان تایلند با برتری برابر کرواسی اقتصاد ایران: تیم ملی فوتسال تایلند در نخستین دیدار رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ برابر کرواسی به برتری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز شنبه ۲۴ شهریور تیم‌های ملی فوتسال تایلند و کرواسی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

تیم تایلند که چندی پیش در رقابت های جام ملت های آسیا در دیدار نهایی مغلوب ملی پوشان ایران شدند و عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورده بودند در این دیدار عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشت و با تمرکز روی کارهای دفاعی و بهره گیری از حملات سریع، توانست در دقیقه ۳ به وسیله «محمد اسامان موسا» به گل برسد.

در نیمه دوم، تایلندی ها یک بار دیگر گلزنی کردند و در دقیقه ۳۰ «روناچای یونگ وانگ سوک» گل دوم را برای تایلند به ثمر رساند.

ادر دقیقه ۳۱ کرواسی که حملات خود را تشدید کرده بود توانست یکی از گل های خورده را جبران کند «آنتونیو سکولیچ» نتیجه را ۲ بر یک کرد.

تیم کرواسی در دقایق پایانی بازی دست به پاورپلی زد اما باز هم نتوانست حریف دفاع منسجم تایلند شود تا نماینده آسیا در نخستین دیدار به یک برتری ارزشمند دست پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه و از ساعت ۱۶ تیم ملی فوتسال برزیل به مصاف کوبا خواهد رفت.

شروع درخشان تایلند با برتری برابر کرواسی

برنامه و نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

گروه B
* تایلند ۲ - کرواسی یک
* برزیل-کوبا، ساعت: ۱۶:۰۰

گروه A
* پاراگوئه-کاستاریکا، ساعت ۱۶:۰۰
* ازبکستان-هلند، ۱۸:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم که در گروه F با تیم های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است از ۲۶ شهریور نخستین دیدار خود را برابر ونزوئلا برگزار خواهد کرد. برنامه بازی های گروه F به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۶ شهریور

* ایران – ونزوئلا، ساعت ۱۶
* گواتمالا – فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

پنج شنبه ۲۹ شهریور

* ایران – گواتمالا، ساعت ۱۸:۳۰
* فرانسه – ونزوئلا، ساعت ۱۶

یکشنبه یک مهر

* فرانسه – ایران، ساعت ۱۸:۳۰
* ونزوئلا – گواتمالا، ساعت ۱۶