تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779766
شناسه : 3779766
تاریخ :
یک مبارزه و یک طلای بی دردسر برای شهربانو منصوریان اقتصاد ایران: رقابت های ووشو قهرمانی آسیا در حالی وارد روز پایانی خود می شود که نماینده تیم بانوان ایران بدون مبارزه راهی فینال شده و در آستانه کسب مدال طلا قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی اوزان مختلف بخش ساندا به پایان می‌رسد. تیم بانوان ایران چهار نماینده در دیدارهای نهایی دارد که سه نفر با حریفانی از چین پیکار می‌کنند و نفر چهارم که اتفاقاً بی دردسر به فینال رسیده باید با حریف یا هند پیکار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم گروه بانوان شهربانو منصوریان برای کسب مدال طلا به مصاف «پوجا کادیان» از هند می‌رود که پیروزی و کسب مدال طلا در این مبارزه محتمل به نظر می‌رسد. در این وزن سه ووشوکار ثبت نام کرده‌اند که نماینده کشورمان با یک استراحت به فینال صعود کرده است. در واقع بی دردسر ترین مدال طلا را یکی از خواهران منصوریان کسب می‌کند.

در سایر مبارزات گروه بانوان صدیقه دریایی در مبارزه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف «ژانگ» از چین، سهیلا منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم به دیدار «گیسارو دای» از چین و سیده یاسمن باقرزاده برای کسب مدال طلا به دیدار «هایلان ژائو» از چین می‌روند

این دوره از مسابقات عصر فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.