تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779760
شناسه : 3779760
تاریخ :
همایش عهد سربازی امام زمان (عج) در بوشهر برگزار شد اقتصاد ایران: بوشهر- همایش عهد سربازی امام زمان (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه بوشهر برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیش از ظهر شنبه در این مراسم اظهار داشت: انسان در هر زمان در یک منظومه‌ای قرار دارد که محور و شمس‌الشموس آن حجت خداست.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در شرایط کنونی این منظومه با محوریت و بنیان اساسی وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هر پدیده تکوینی یا حوزه انسانی و تشریعی اگر می‌خواهد حیاتی الهی داشته باشد، باید خود را در این منظومه تعریف کند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: کسانی که در منظومه ولایت، امامت، دیانت و مهدویت نیستند، از منظومه حیات الهی انسان خارج هستند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: انسان الهی در هر عصری با امام آن عصر تعریف می‌شود و اگر در این چارچوب قرار نگیرد، خود به خود از جهت شخصیتی از منظر عرش و بارگاه الهی دچار سقوط شده است.

وی افزود: تمام جهان بر مدار ولایت امام زمان (عج) در حرکت است و انسان هم اگر بخواهد در این منظومه الهی قرار گیرد، باید با محوریت امام زمان (عج) باشد و در روز قیامت انسان با امامش محشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نظام حکمرانی بر اساس اندیشه‌های مهدویت است، خط مقدم این منظومه نیروهای مسلح هستند.

وی با بیان اینکه روحانیت و نیروهای مسلح در حلقه اول حفاظت از فرهنگ مهدویت و سرزمین‌های مهدوی قرار دارند، گفت: در هنگام ظهور امام زمان (عج) نیز این دو قشر جز صحابی حضرت هستند که در عرصه مبارزه با صهیونیست بین‌الملل و شرایط سخت آن زمان حضور دارند و دفاع می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: زندگی خود را مهدوی و براساس خواست و هدایت‌های امام زمان (عج) تنظیم کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم گام بزرگی در عرصه زندگی مهدوی در خانه، محیط کار، محیط اجتماعی و نظام فکری براساس ولایت و امامت امام زمان (عج) برداریم و اخلاق، تعاملات خوب و سازندگی خانوادگی و اجتماعی و ولایتمداری نسبت به نایب امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای داشته باشیم.