تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779751
شناسه : 3779751
تاریخ :
۸ هزار کلاس درس در اصفهان بهسازی شد اقتصاد ایران: اصفهان- رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان اصفهان از بهسازی حدود یکهزار مدرسه و ۸ هزار کلاس در مناطق روستایی و شهری این استان برای سال تحصیلی جدید خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی درستکار با بیان اینکه طرح شهید عجمیان یکی از افتخارات دولت شهید رئیسی بوده که تعلیم، شاداب‌سازی و بهسازی مدارس در آن تدوین شده است، اظهار داشت: نیروهای جهادی می‌توانند یاری‌رسان باشند و بهترین اقدام تشکیل گروه‌های جهادی عمرانی، آموزشی و ورزشی است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح شهید عجمیان حدود یک هزار مدرسه بهسازی شده است، افزود: با اجرای این طرح تاکنون هشت هزار کلاس در مناطق روستایی و شهری استان اصفهان برای سال تحصیلی جدید بهسازی و شاداب‌سازی شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مختلط بودن مدارس روستایی در استان اصفهان تصریح کرد: هیچ فردی با چنین موضوعات موافقت ندارد، اما چنانچه در مدارس با تعداد اندک دانش‌آموز مواجه باشیم، آخرین راه‌حل اجرای این برنامه است.

درستکار ادامه داد: بعضی از روستاهای مجاور و نزدیک که تعداد دانش‌آموزان آن‌ها بیشتر باشد می‌توانیم مدارس را به‌صورت تفکیک دخترانه و پسرانه مورد بهره‌وری قرار دارد، اما این موضوع تعامل و همکاری اهالی هر دو روستا، شورا و دهیاری را می‌طلبد؛ شوراها برای ارتباط با مدیران سطح استان می‌تواند در جهت آشنایی و جذب افراد داوطلب به آموزش و پرورش کمک کنند.