تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779737
شناسه : 3779737
تاریخ :
هشدار بارش شدید برای پهناورترین استان کشور اقتصاد ایران: از روز دوشنبه تا انتهای هفته افزایش ابر، وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: طبق اعلام کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، امروز و فردا(۲۴ و ۲۵ شهریورماه) شاهد ناپایداری‌های جوی به‌ صورت افزایش ابر، بارش باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرکزی، جنوب‌غربی و برخی مناطق شمالی، شمالی غربی، غربی، جنوبی و جنوب‌شرقی استان خواهیم بود.

امین دریانفر ضمن اعلام این خبر و دادن هشدار سطح زرد هواشناسی اظهار کرد: بیشینه بارش‌ها در ساعات بعدازظهر و شب برای ارتفاعات و نواحی سردسیر مناطق مذکور پیش‌بینی می‌شود. بنابراین جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر در این مناطق دور از انتظار نیست.

به گفته وی، از روز دوشنبه تا انتهای هفته افزایش ابر، وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: از لحاظ دمایی از امروز تا روز دوشنبه کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا انتهای هفته، افزایش تدریجی دما دور از  انتظار نیست.

وی افزود: ساردوئیه با دمای شش درجه سانتیگراد و میانده جیرفت با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.