تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779708
شناسه : 3779708
تاریخ :
هزینه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در حوزه مسکن مددجویان البرزی اقتصاد ایران: کرج- مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال صرف خرید، احداث، تکمیل و یا تعمیر و بازسازی ۴۵۳ مسکن مددجوی البرزی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین، بوده است، گفت: کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال صرف خرید، احداث، تکمیل، و یا تعمیر و بازسازی بیش از ۴۵۳ مسکن مددجویان البرزی کرده است.

وی افزود: خدمات ارائه شده در حوزه مسکن شامل «احداث و تکمیل»، «تعمیر و بازسازی» و «خرید» می‌شود که از ابتدای امسال در سرفصل کمک به خرید ۲۷ مورد و احداث و تکمیل مسکن شهری و روستایی و کمک به تعمیر و احداث فضاهای جانبی ۴۲۶ مورد به خانواده‌های مورد حمایت ارائه‌شده است.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای مورد حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.