تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3779691
شناسه : 3779691
تاریخ :
تامین لوازم التحریر مددجویان کودک بهزیستی با پویش «همه حاضر» اقتصاد ایران: رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از آغاز به کار پویش «همه حاضر» با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: پویش «همه حاضر» از تاریخ ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش آغاز به کار کرده است.

وی گفت: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

حسینی ادامه داد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و این سازمان همچون سال‌های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی هموطنان و رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش نیز گفت: مردم شریف کشورمان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir دراین پویش شرکت کنند.

تامین لوازم التحریر مددجویان کودک بهزیستی با پویش «همه حاضر»