تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779685
شناسه : 3779685
تاریخ :
پلیس اصفهان با تردد موتورسیکلت در اتوبان‌ها برخورد می کند اقتصاد ایران: اصفهان- رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد بدون اغماض پلیس با موتور سوارانی خبرداد که در اتوبان‌ها و معابر ممنوع، تردد می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور موتور سیکلت ها در اتوبان‌ها و معابری که خودروها با سرعت در آنها حرکت می‌کنند، خطر وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد. این معابر برای خودروهای سواری و وسایل نقلیه سنگین طراحی شده اند و موتور سیکلت ها در صورت تصادف به دلیل نداشتن سیستم‌های ایمنی قوی، آسیب پذیری بالایی دارند به همین خاطر پلیس با جدیت بیشتری به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: ورود موتور سیکلت به این معابر نه تنها اقدامی غیر قانونی است بلکه به طور جدی خطراتی برای راکب موتور و سایر کاربران راه را به همراه دارد به همین دلیل طرح‌های ویژه ای برای نظارت بیشتر و جریمه‌های سنگین برای این دسته از تخلفات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد: موتور سوارانی که به این تخلفات مبادرت می‌ورزند، نه تنها با جریمه‌های مالی مواجه می‌شوند بلکه در مواردی نیز وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

سرهنگ زارع افزود: از این رو از موتورسواران می‌خواهیم تا از ورود به معابر غیر مجاز، به طور جدی پرهیز و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی امنیت خود و دیگران را حفظ کنند.