تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779683
شناسه : 3779683
تاریخ :
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل آغاز شد اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در اردبیل تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ایرانی پیش از ظهر شنبه در جمع بازرسان سازمان بازرگانی و اصناف استان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار کرد: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی اجرا می‌شود.

وی از حضور بیش از ۸۰ بازرس سازمان بازرگانی، شورای اصناف، اتحادیه‌های صنفی در این طرح خبر داد و افزود: این طرح از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و انجام گشت مشترک در راستای اجرای بهینه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مذکور در طول اجرای طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گران فروشی، عدم ارائه فاکتور، فروش محصولات بی کیفیت را از جمله تخلفات این ایام عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح بازرسان به مدت یک ماه نسبت به کنترل بازار برای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اقدام می‌کنند.

ایرانی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان به موضوع رسیدگی شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی استان اردبیل بیان کرد: این نمایشگاه از ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه سال‌جاری با حضور ۱۰۰ غرفه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب در محل نمایشگاه بین المللی استان در خدمت شهروندان خواهد بود.