تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779678
شناسه : 3779678
تاریخ :
شکست اورنبوگ در حضور لژیونرهای ایرانی/ دو گل سحرخیزان سوخت! اقتصاد ایران: تیم فوتبال اورنبورگ در روزی که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در اختیار داشت برابر لوکوموتیو مسکو تن به شکست داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روسیه، امروز شنبه ۲۴ شهریور تیم فوتبال «اورنبورگ» میزبان «لوکوموتیو مسکو» بود که این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۲ به سود لوکوموتیو به پایان رسید.

سعید سحرخیزان، لژیونر ایرانی اورنبورگ، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۳۶ در حالی که میزبان با نتیجه یک بر صفر عقب بود توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

سحرخیزان در دقیقه ۶۱ هم توانست یک بار دیگر گلزنی کند و در شرایطی که اورنبورگ ۲ بر یک عقب افتاده بود بازی را به تساوی کشاند.

اما لوکوموتیو در دقیقه ۸۵ گل سوم را هم به ثمر رساند و در آخرین ثانیه های وقت های اضافه هم چهارمین گل را وارد دروزاه حریف کرد تا این دیدار در نهایت با شکست ۴ بر ۲ اورنبورگ به پایان برسد.

محمد قربانی دیگر لژیونر اورنبورگ هم در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

اورنبورگ با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه قرار دارد و با توجه به اینکه این دیدار، نخستین بازی این هفته بود احتمال سقوط به رده های پایین تر هم وجود دارد.