تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779666
شناسه : 3779666
تاریخ :
۲ فروشنده داروهای غیرمجاز در خمینی شهر دستگیر شدند اقتصاد ایران: اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی از ۲ واحد صنفی متخلف بیش از ۵۰۰ قرص و شربت متادون غیر مجاز کشف و در این ر ابطه ۲ نفر را دستگیر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه متصدیان ۲ واحد صنفی در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحدهای صنفی اعزام و در بازرسی صورت گرفته موفق به کشف ۵۰۰ عدد قرص و پنج شربت متادون غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و کمک به سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان حوزه بهداشت و درمان برخورد قانونی می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.