تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779664
شناسه : 3779664
تاریخ :
مقابله تعزیرات حکومتی باسودجویانی که به معیشت مردم آسیب می‌زنند اقتصاد ایران: کرمان_مدیر کل حوزه ریاست سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی و مقابله با سودجویانی که به معیشت مردم آسیب می‌زنند از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تعزیرات است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری کدخدا، روز شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های بالا و موقعیت استراتژیک استان کرمان گفت: عملکرد مناسب، مؤثر و نتیجه بخش تعزیرات حکومتی در این استان یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه تعامل بین همکاران از سویی و تعامل بین تعزیرات و دستگاه‌های متولی نظارت و کنترل بازار از سوی دیگر موجب تحقق اهداف سازمان تعزیرات حکومتی می‌شود و افزود: رسیدگی مؤثر به پرونده‌های تخلفات اقتصادی و مقابله با سودجویان که به معیشت مردم آسیب می‌زنند از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تعزیرات است.

وی ادامه داد: باید از توان نیروهای انسانی کارآمد که با الگوبرداری از شهدا به دنبال خدمت صادقانه می‌باشند بهره گرفت.

گفتنی است در این مراسم از خدمات ارسلان میری، مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان کرمان قدردانی و حکم فریدون کشیتی، به عنوان سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان به وی اعطا شد.

فریدون کشیتی پیش از این به عنوان رئیس شعبه چهارم اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان فعالیت داشت و ارسلان میری نیز به عنوان عضو شعبه ۱۰ تجدید نظر تعزیرات حکومتی تهران منصوب شد.