تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779655
شناسه : 3779655
تاریخ :
گل ذوب‌آهن به تراکتور سوژه پرسپولیسی‌ها شد اقتصاد ایران: تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با شکست یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با شکست یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

اما نکته اولین شکست تراکتور عملکرد ضعیف ملی‌پوشان این تیم در این دیدار بود. جایی که تک گل ذوب‌آهن روی اشتباهات این بازیکنان نامدار به ثمر رسید. مهدی ترابی در این دیدار نمایش بسیار ضعیفی داشت. وینگر سابق تیم فوتبال پرسپولیس به راحتی توپ را در فاز هجومی تراکتور از دست داد و همین توپ در ادامه تبدیل به تک گل ذوب‌آهن شد. ترابی در این دیدار چند موقعیت مناسب گلزنی نیز داشت که به شکل عجیبی آن‌ها را از دست داد و در این دیدار شاهد یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ترابی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بودیم.

گل ذوب‌آهن به تراکتور سوژه پرسپولیسی‌ها شد

اما قطعا مقصر اصلی این باخت کسی نبود جز شجاع خلیل‌زاده کاپیتان ملی‌پوش تراکتور؛ مدافعی که از این اشتباهات تاثیرگذار در طول دوران بازیگری خود کم نداشته است. او با دفع توپی عجیب، زمینه‌ساز تک گل ذوب‌آهن در این دیدار شد.

مقصران اولین شکست تراکتور به این ۲ بازیکن ختم نمی‌شود و علیرضا بیرانوند یکی دیگر از پرسپولیس‌های سابق این تیم نیز روی این گل مقصر بود. سنگربان سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حواشی زیاد راهی تبریز شد تا به اینجای فصل نتوانسته در ترکیب تراکتور نمایش درخشانی داشته باشد.

در ۴ هفته گذشته تنها ۳ شوت در چارچوب به سمت دروازه تراکتور زده شده که ۲ تا از این شوت‌ها تبدیل به گل شده است. یکی از این شوت‌ها در همین دیدار مقابل ذوب‌آهن و در زاویه تقریبا بسته با شدت کم توسط امید لطیفی زده شد که بیرانوند فقط تماشاگر وارد شدن توپ به دروازه تراکتور بود

هواداران پرسپولیس که دل پری از بازیکنان سابق خود دارند ستاره‌های تراکتور را سوژه کرده و آن‌ها را مقصر شکست تبریزی‌ها دانستند.

کاربر ردلند در شبکه ایکس نوشت: میدونید لذت اینکه دانیال توپو بزنه اوت، همون توپ برگشتشو ترابی لو بده، شجاع هم به بازیکن حریف پاس گل بده، همون توپ بره تو دروازه‌ی بیرانوند چقدر لذتبخشه؟

منصور اینانلو شادی خود ازگل خوردن بیرانوند را به این شکل نشان داد: اگه حمایت از درویش محسوب نمیشه یکم از باخت تراکتور خوشحالی کنیم و به گل خوردن بیرانوند بخندیم!

فردین در تشریح این گل نوشت: ۱_ترابی توپ رو لو داد

۲_ بعدش خلیل زاده هم دفع نامناسب داشت

۳_بیرانوند هم طبق معمول چالش مانکن

۴_و گل..

بی‌انگیزه بودن این بازی!

بنظر میاد خیلی زود سرد شدن!

فوتبال ایران،فوتبالی بر اساس احساسات و هیجاناته!!

جایی مثل تراکتور که پول اولویته و نَه احساسات عمیق، قهرمانی ممکن نیست.

اولترای سرخ که از جدایی بیرانوند خوشحال است گفت: همون طور که قبلا گفتم از بیرانوند فقط یه اسم باقی مونده هرچی سمتش شوت کنی میره گل. برید با گندوز عشق کنید که یه گلر بی کیفیت و تموم شده رو با یه گلر با انگیزه و خوب عوض کردیم.

 

تقی ظهوری در توییتر نوشت: ترابی لو بده، ضد حمله بیرانوند زاویه موافق بخوره، سراسر زیبایی بود گل ذوب آهن.

پ