تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779646
شناسه : 3779646
تاریخ :
جزئیات حمله خونین به خودروی مرزبانان در میرجاوه اقتصاد ایران: فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان چگونگی حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به خودروی ماموران هنگ مرزی میرجاوه و شهادت سه مرزبان مدافع امنیت مرز‌های جنوب شرق را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جماران: فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان چگونگی حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به خودروی ماموران هنگ مرزی میرجاوه و شهادت سه مرزبان مدافع امنیت مرز‌های جنوب شرق را تشریح کرد.

سردار رضا شجاعی با تشریح جزئیات این حادثه گفت:

در ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه پنجشنبه (۲۲ شهریور) خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوخت گیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت.

در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه که یک نفر پایور جان برکف مرزبانی استان به نام ستوان یکم «محمدامین ناروئی» و دو نفر از کارکنان وظیفه به نام‌های «پارسا سوزنی» و «امیر ابراهیم زاده» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

(با بیان اینکه در این حمله تروریستی یک نفر از شهروندان شهرستان میرجاوه نیز مجروح شد): اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعا از محل متواری شدند.

از همان لحظات ابتدایی با تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان بر کف خودرو مرزبانی آغاز شد.

جزئیات حمله خونین به خودروی مرزبانان در میرجاوه

پ