تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779639
شناسه : 3779639
تاریخ :
وجود ۱۵۰ پرونده در مراجع قضایی در مورد تخلفات فرآورده های نفتی اقتصاد ایران: کاشان - رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کاشان گفت: ۱۵۰ پرونده در مراجع قضایی کاشان در مورد تخلفات فرآورده های نفتی وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا کوچیان مجرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پخش فرآورده‌های نفتی ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه کاشان بدون وقفه و در تمام مدت شبانه روز به منظور رضایت حال شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی در حال خدمت است.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه کاشان و آران و بیدگل توزیع می‌شود، ابراز داشت: بخش عمده این فرآورده‌ها در قسمت حمل و نقل مصرف می‌شود.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کاشان تصریح کرد: ۱۰۰ درصد بنزین توزیع شده و ۸۰ درصد نفت گاز در بخش حمل و نقل کاشان و مابقی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و غیره مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در بخش فرآورده‌های نفتی تخلفاتی هم وجود دارد، گفت: ۱۵۰ پرونده در مراجع قضائی کاشان در مورد تخلفات فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

کوچیان مجرد با اشاره به اینکه یک میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در طول یکسال اخیر به واسطه انحراف از مصرف کشف شده است، افزود: متأسفانه ناترازی بین تولید و مصرف در خصوص فرآورده‌های نفتی وجود دارد و از این رو لازم است شهروندان و هموطنان عزیز نسبت به مدیریت مصرف اهتمام جدی داشته باشند.