تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3779632
شناسه : 3779632
تاریخ :
شمالی‌ها شما تل آویو نیستید بلکه اطراف غزه جدید هستید اقتصاد ایران: حملات کوبنده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع لبنانی به روزنامه الدیار لبنان اعلام کرد که حزب الله از جنگ پشتیبانی غزه که در هشتم اکتبر شروع کرده به جنگ سرنوشت ساز روی آورده است زیرا به خوبی می داند که اسرائیل به مرحله جدیدی از جنگ در شمال روی آورده است.

از سوی دیگر به دنبال حملات موشکی سنگین حزب الله به شمال فلسطین اشغالی منطقه عمیعاد در الجلیل علیا به آتش کشیده شده است. معاریو اعلام کرد که ۶ تیم اطفای حریق در تلاش برای مهار آتش در منطقه عمیعاد در الجلیل هستند.

رسانه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که از شب گذشته تاکنون حدود ۶۰ موشک از جنوب لبنان به سمت صفد و طبریا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از اصابت چند موشک به منطقه روش بینا و شمال دریاچه طبریا خبر داد.

این حمله منجر به وقوع آتش‌سوزی‌هایی در طبریا شده است.

به دنبال این حملات رسانه های رژیم صهیونیستی این سئوال را مطرح کردند: آیا صفد هم به خط مقدم تبدیل شده است؟ شهر بعدی کدام است؟ طبریا؟ حیفا؟

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: عزیزان ساکن شمال، شما تل آویو نیستید بلکه شمال اطراف غزه جدید هستید.