تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779600
شناسه : 3779600
تاریخ :
آغاز فاز اول پروژه روکش آسفالت معابر شهر صنعتی رشت اقتصاد ایران: رشت- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: فاز اول پروژه روکش آسفالت در راستای بهسازی وضعیت معابر شهر صنعتی رشت آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، میر شمس الدین مهدوی اظهار کرد: پس از تکمیل اجرای برخی پروژه‌های زیرساختی مهم این منطقه به ویژه طرح‌های گازرسانی، آبرسانی و فیبر نوری در سال‌های اخیر که بعضاً انجام این عملیات عمرانی منجر به فرسودگی آسفالت و بخشی از مسیرهای تردد مرتبط گردیده بود، با تمهیدات صورت گرفته مرحله اول پروژه روکش آسفالت شهر صنعتی رشت آغاز شده است.

مهدوی افزود: این پروژه در مسیری به طول بیش از ۵ هزار متر و مساحت ۸۱ هزار متر مربع، شامل دو ورودی اصلی شهر صنعتی رشت (تا انتهای بلوار صنعت ۱ و ۲) می‌باشد.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز این پروژه کار لکه‌گیری و زیرسازی مسیرهای مذکور به اتمام رسید و با استقرار تجهیزات مورد نیاز، پروژه روکش آسفالت به صورت لایه کامل و در برخی نقاط دارای شرایط خاص به صورت دو لایه در حال اجرا می‌باشد.

مهدوی همچنین گفت: برای اجرای طرح مذکور که با مدیریت این شهر صنعتی به عنوان کارفرما در حال اجرا است، اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و تلاش خواهد شد در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح تکمیل گردد.

وی ضمن قدردانی از برخی متولیان و مسئولان مرتبط با این امر به ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اداره کل صمت گیلان، دیوان محاسبات استان، اداره کل بازرسی استان و استانداری گیلان به جهت همکاری در آغاز اجرای این پروژه، گفت: شهر صنعتی رشت یکی از ۵ شهر صنعتی شاخص بخش خصوصی کشور است که به عنوان شهر صنعتی باز فعالیت می‌کند.

مهدوی ادامه داد: معابر داخلی این شهرک روزانه محل تردد چند هزار خودروی سبک و سنگین متعلق به بنگاه‌های اقتصادی و نیز روستاهای همجوار است و این امر نیاز به مساعدت و همراهی تمامی متولیان امر در بهسازی و نگهداری زیرساخت‌های آن به ویژه راه‌های دسترسی و معابر عمومی را دوچندان می‌کند.

مدیرعامل شهر صنعتی رشت با اشاره به اینکه این شهر صنعتی قلب تپنده صنعت استان و محل استقرار تعداد زیادی از شرکت‌های شاخص حتی در سطح ملی می‌باشد، گفت: حمایت هرچه بیشتر دستگاه‌های ذیربط از جمله ادارات حوزه عمرانی و اقتصادی در راستای رفع برخی مشکلات زیرساختی این منطقه، موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این حوزه و زمینه ساز توسعه و تعالی فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان گیلان خواهد بود.