تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779572
شناسه : 3779572
تاریخ :
صدور بیش ۶۳۰ مورد پروانه بار ترافیکی در لرستان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: ۶۳۰ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان در پنج ماهه سال جاری صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پروانه عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می‌شود که ابعاد و وزن آن‌ها بیش از حد استاندارد باشد و در این پروانه‌ها مواردی از جمله سرعت، مسیر مجاز و ساعت حرکت و سایر مقررات بسته به نوع، طول و عرض و وزن و ارتفاع بار درج شده و راننده موظف به رعایت آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۸۶۳ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان صادر شده است، افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۵۷ فقره است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: تعداد تخلفات اضافه تناژ ۳۱۶ مورد تا پایان مردادماه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است.

عبدی، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۷۱۳ مورد گشت کنترل دروازه‌ای انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.