تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779571
شناسه : 3779571
تاریخ :
خط کشی ۱۳۰کیلومتر از محورهای شهرستان فردوس اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فردوس از اجرای ۱۳۰ کیلومتر خط کشی راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اعتمادی مقدم ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات، خط کشی در سطح محورهای این بخش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون خط کشی ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی تحت پوشش این اداره اجرایی شد.

اعتمادی مقدم ادامه داد: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس بیان کرد: در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی تحت پوشش را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌ها در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.