تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779569
شناسه : 3779569
تاریخ :
دبیر مجمع مطالبه‌گران کردستان معرفی شد اقتصاد ایران: سنندج- «میلاد سبحانی» در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران استان کردستان معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه دبیر مجمع مطالبه‌گران کردستان اظهار کرد: اصل مطالبه گری اصل مبارکی است و انقلاب اسلامی با این اصل آغا ز و به سرانجام رسید.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: مطالبات باید اعلام و پاسخگویی به مطالبات هم مهم بوده و جوانان باید با شجاعت و جسورانه مطالبه‌گر باشند چرا که وجود چنین جوانانی مایه خرسندی است.

وی به سبک مطالبه‌گری پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری «آتش به اختیار» را یک کار خوب دانست به شرطی که تمیز باشد و مطالبه‌گری هم با تحقیق و بررسی و بدون تخریب پیش برود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مطالبات باید اولویت‌بندی شود، یادآور شد: یکی از مطالبات استان پرداخت طلب گندمکاران بود که در حال پرداخت است.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری، لزوم پرداخت وام به واحدهای تولیدی، ازدواج جوانان و غیره از مطالبات مردم استان است که با مطالبه کردن و پیگیری باید پیش برود.

وی بر برگزاری نشست‌های هم اندیشی، تشکیل کارگروه‌های پیگیری مطالبات مردمی و بررسی مطالبات تاکید کرد و از آمادگی این دفتر در همکاری با مجمع مطالبه‌گران استان خبر داد.

در این جلسه از تلاش‌های ارزشمند حامد امیریان تقدیر و میلاد سبحانی به عنوان دبیر مجمع مطالبه گران کردستان معرفی شد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران کردستان معرفی شد

دبیر مجمع مطالبه‌گران کردستان معرفی شد