تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779555
شناسه : 3779555
تاریخ :
هوای اصفهان خنک تر می شود اقتصاد ایران: اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان از کاهش سه تا پنج درجه ای دما در مناطق مختلف استان به ویژه نواحی شمالی اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، اظهار داشت: دما به ویژه در نیمه شمالی استان اصفهان از امروز کاهش محسوس در حد ۲ تا پنج درجه سلسیوس دارد.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات پیش رو بین ۳۶ و ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود، افزود: کاشان کماکان با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد طی روزهای شنبه تا دوشنبه شرایط ایجاد ناپایداری جوی بر فراز استان وجود دارد و بر همین اساس افزایش ابر و تشدید سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب را در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی انتظار داریم که با خیزش گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس همراه است.

معتمدی اضافه کرد: طی امروز و فردا یکشنبه شرایط بارش‌های رگباری در مناطق شمالی و غربی به ویژه ارتفاعات پیش بینی می‌شود.