تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779554
شناسه : 3779554
تاریخ :
انتقال هوایی بیمار از جزیره هرمز به بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پس از تماس با مرکز فوریت های پزشکی تیمی متشکل از پرسنل اورژانس هوایی برای انتقال یک بیمار ۵۸ ساله مبتلا به خونریزی گوارشی اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی در این خصوص اظهار کرد: پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی اولیه و تثبیت وضعیت بیمار، وی با استفاده از بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد. در طول پرواز، وضعیت بیمار به طور مداوم تحت نظر بوده و اقدامات درمانی لازم انجام شده است.

وی افزود: قبل از اعزام بالگرد، هماهنگی‌های لازم با مرکز کنترل عملیات اضطراری و واحد تریاژ تلفنی انجام شد، سپس تیمی متشکل از پرسنل مجرب اورژانس هوایی برای انجام این مأموریت اعزام شدند که اقدامات پیش بیمارستانی اولیه مانند کنترل علائم حیاتی، تجویز داروهای لازم و تثبیت وضعیت بیمار در محل و در حین پرواز توسط پرسنل مجرب انجام شد.

قاسمی گفت: بیمار با استفاده از بالگرد اورژانس از جزیره هرمز به بیمارستان شهید محمدی منتقل شد و پس از رسیدن به بیمارستان به بخش اورژانس تحویل داده شده و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.