تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3779549
شناسه : 3779549
تاریخ :
فولادشهر از میزبانی بازی تیم ملی فوتبال خط خورد؟ اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال ایران در حالی در دور چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید رو در روی تیم ملی قطر قرار گیرد که هنوز زمین برگزاری این بازی مشخص نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۲۴ مهر میزبان تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است. با این وجود هنوز زمین بازی این دیدار مشخص نشده است و فدراسیون فوتبال از سه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، یادگار امام تبریز و فولادشهر اصفهان به عنوان گزینه‌های نهایی خود نام برده است و تا بعد از ظهر امروز شنبه ۲۴ شهریور باید اسم ورزشگاه میزبان این بازی را به فیفا اعلام کند.

در همین رابطه علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنوز در این رابطه صحبتی با ما نشده است. ما در دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان سعی کردیم تا بهترین میزبانی را داشته باشیم. مسئولان از کیفیت زمین چمن بازی گلایه داشتند اما باید بگویم که چمن ورزشگاه فولادشهر با یک همت ۳۰ روزه آماده برگزاری این دیدار شد و باشگاه ذوب آهن، اداره کل ورزش و جوانان استان و… تلاش‌های زیادی کردند. برای دیدار با قطر صحبتی نشده اما ما حاضریم که هر کاری که در رابطه با تیم ملی کشورمان است، انجام دهیم.

لازم به ذکر است که پیش از این مسئولان مربوطه در استان خراسان رضوی نیز با برگزاری دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مخالفت کرده بودند و به احتمال زیاد دیدار ایران و قطر به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در ورزشگاه یادگار امام (ره) (سهند) تبریز برگزار خواهد شد.