تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3779523
شناسه : 3779523
تاریخ :
عرضه اکسپریا 5 VI تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد؛ سونی ظاهراً در استراتژی موبایل خود بازنگری می‌کند اقتصاد ایران: گفته می‌شود در آینده‌ی نزدیک نباید منتظر معرفی و عرضه‌ی گوشی اکسپریا ۵ مارک ۶ سونی باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سونی در سال جاری میلادی گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ مارک ۶ و گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ را در بازار جهانی عرضه کرد.

طبق گزارش‌ رسانه‌‌ای ژاپنی، سونی عرضه‌ی گوشی اکسپریا ۵ مارک ۶ را تا مدت نامعلومی به تعویق انداخته است. تصمیم این شرکت در بحبوحه‌ی تغییر سلیقه‌ی کاربران به سمت موبایل‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، صورت می‌گیرد.

در حالی که تولیدکنندگان قاب پیش‌تر به توسعه‌ی اکسپریا ۵ مارک ۶ اشاره کرده بودند، سونی تصمیم گرفته است تا اکسپریا ۵ مارک ۵ را برای مدت بیشتری در بازار نگه‌ دارد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها در حال ارزیابی مجدد خط تولید محصولات خود برای همسو شدن بهتر با روند بازار هستند.

مقالات مرتبط
  • بررسی سونی اکسپریا ۱ مارک ۶؛ ایستاده مردن
  • گوشی Xperia 5 VI سونی امسال عرضه نمی‌شود؟

تأخیر در معرفی و عرضه‌ی اکسپریا ۵ مارک ۶ نشان می‌دهد که این شرکت احتمالاً در حال مقابله با چالش‌هایی است که سازندگان گوشی‌های میان‌رده در بازار رقابتی با آن مواجه هستند.

پیش‌تر گزارش شد که سونی روی سه گوشی هوشمند جدید کار می‌کند. این سه گوشی با شماره‌‌مدل‌های PM-1502-BV و PM-1503-BV و PM-1504-BV در دیتابیس IMEI رؤیت شده بودند. هنوز هیچ جزئیاتی از گوشی‌های جدید سونی در دست نیست.