تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779514
شناسه : 3779514
تاریخ :
اتهام غیراخلاقی طرفداران تراکتور به بیرانوند اقتصاد ایران: بعضی از هواداران تراکتور نسبت به گلی که بیرانوند از ذوب‌آهن دریافت کرد واکنش منفی نشان دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: تراکتور ‌و ذوب آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰  دیروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که اولین شکست تراکتور مقابل ذوب آهن در فصل بیست و چهارم ثبت شد.

تراکتور که شروع خوبی در لیگ برتر داشت و پیش از تعطیلات موفق شد مقابل هوادار به برتری چهار گله دست پیدا کند، مقابل ذوب آهن در ورزشگاه خانگی به دنبال افزایش امتیازات بود و در روزی که مقابل حریف چغر اصفهانی ۱۰ نفره هم شد، تن به شکست داد.

تک گل ذوب‌آهن به تراکتور باعث شد تا عده‌ای از هواداران تبریزی که توقع چنین نتیجه‌ای را نداشتند، علیرضا بیرانوند را متهم به کم‌کاری و حتی شرط‌بندی کنند.

در زیر تعدادی از این توییت‌ها را می‌خوانید.

علی با انتشار تصویری از کامنت یکی از هواداران تراکتور نوشت: من طرفدار بیرانوندم. بزرگتر از بیرانوند هم نداریم تو فوتبال ایران. امیدوارم این واقعیت که بیرانوند از هوادار متمول پرسپولیس پول گرفته تا گلای ناجور بخوره تا تراکتور رو زمین بزنه، به گوش هوادارای تراکتور نرسه. چون ممکنه براش مشکل درست کنن. همه جای دنیا فوتبالیستها شرط‌بندی میکنن.

اتهام غیراخلاقی طرفداران تراکتور به بیرانوند

یکی از هواداران تراکتور پا را فراتر گذاشت و پای زنوزی را نیز به این جنجال باز و ادعا کرد: چیه انتظار داشتید زنوزی از خیر شرطبندیش بگذره؟تا حالا فکر کردین تراکتور چرا همش جلو تیمای ممد ربیعی میبازه ؟؟؟ سر صحنه گل عملکرد بیرانوند رو دوباره ببینید !به هر حال زندگی خرج داره. باید بیرون زمینم درآمد زایی بشه :)

یکی از هواداران پرسپولیس به تبریزی‌ها هشدار داشت و گفت: گذشته از فضای رقابتی که وجود داره، بی اخلاقیه که هواداران فهیم تراکتور درجریان مفاسد برخی  بازیکنان  قرارنگیرند، واقعا باشگاه ریشه دار و محبوب تراکتور باهواداران پرشورومیلیونی حیفه که ازسوی برخی بازیکنان فاسد دچار آسیبهای جبران نا پذیر بشه. وظیفه اخلاقی حکم میکنه به هواداران تراکتور بگم که بارها گلی که بیرانوند خورد رو ببینن گلی که بشدت مشکوک بود و شائبه این که سایت های شرط بندی پشت قضیه باشند رو زیاد میکنه.

 

 

پ