تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779507
شناسه : 3779507
تاریخ :
فوت هوادار ملوان حادثه تلخی بود اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه فوت هوادار ملوان حادثه تلخی بود، گفت: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم پزشکی، ایشان به رحمت خدا رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، مهدی آذربایجانی روز شنبه در خصوص بازی سپاهان با ملوان اظهار داشت: خدمت خانواده بزرگ ملوان، مدیرعامل باشگاه، هواداران و جامعه ورزش فوت هوادار ملوان را تسلیت می‌گویم و این اتفاق بدنبال فوت استاد برزمهری داغی بر داغ ما اضافه کرد.

وی ادامه داد: با همه دوستان و همکارانم هماهنگ کردم که در مراسم و اتفاقات بعد کمک کنند تا تسلی خاطر خانواده ایشان و هواداران خوب ملوان باشد که همیشه تیم خوبی مقابل سپاهان بوده است.

آذربایجانی ادامه داد: حادثه بسیار تلخی برای ما بود، در اعزام‌ها فوق‌العاده مراقبت شود چراکه بازی‌ها هم خیلی هیجان‌انگیز است و هواداران خود ما نیز در بازی‌های قبلی دچار چنین عارضه‌هایی شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم پزشکی ملوان و تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه و بیمارستان، ایشان به رحمت خدا رفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: خیلی متأسف و ناراحت هستیم، ورزش برای سلامتی است و این اتفاقات باعث ناراحتی ما می‌شود، ما خودمان هم داغدار مرحوم برزمهری، دروازه‌بان بزرگ و پدر سپاهان بودیم که این داغی بر داغ ما بود، امیدوارم شاهد چنین حادثه‌ای در ورزشگاه‌ها نباشیم.

آذربایجانی در خصوص میزبانی در فولادشهر افزود: باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان ۲ یار قدیمی هستند، ما بیش از ۱۰ سال اینجا بازی کرده‌ایم و پنج قهرمانی اینجا داشته‌ایم، بحث‌های مالی انجام شده است و ما میهمان آن‌ها بوده‌ایم و امیدوارم خودشان هم موفق باشند.

وی در مورد وضعیت نقش‌جهان نیز اضافه کرد: چمن نقش‌جهان دیگر قابل استفاده نبود و مجبور شدیم چمن را کامل جمع کنیم، خوشبختانه سیستم زه‌کشی، گرمایش و آبیاری آسیب جدی ندیده بود، ۳۰ سانت خاک‌برداری کردیم، بر روند کار نظارت دارم و در تلاشیم تا در کوتاه‌ترین زمان، زمین را آماده می‌کنیم، با روند موجود فکر می‌کنم آبان ماه ورزشگاه را داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان در خصوص افزایش سقف بودجه نیز تصریح کرد: من تلاش کردم قانون اجرا شود. من ۲ نکته را دنبال کردم، یکی اینکه اگر امکانی در قانون است، استفاده بهینه شود، ما ۲ ماه پیش درخواست کردیم که بند ۷ قانون سقف بودجه در خصوص استفاده از پاداش‌های آسیایی مورد استفاده قرار بگیرد که الان به درد ما می‌خورد، اگر تیم قوی نشود نمی‌توانیم در آسیا نتیجه بگیریم.

وی افزود: دوم اینکه این دستورالعمل سه ساله است و نظارت هم باید توسط افراد متخصص دنبال شود، بحث‌های منطقی و قانونی را دنبال کردیم، فشاری نیاوردیم و در مورد کسی صحبت نکردیم، اعتراضی در مورد دیگران نکردیم، مجموعه‌هایی هستند که دوست ندارند شفافیت باشد اما ما به دنبال این هستیم که هراتفاقی در قرارداد و بودجه باشد و بحث‌های خارج از قرارداد و بیرونی نباشد زیرا تبعات ناخوشایندی برای فوتبال و اقتصاد دارد.

آذربایجانی اظهار داشت: خیلی دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. ما یاد گرفتیم به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم، به مجموعه‌های حاکمیتی احترام می‌گذاریم و تاکنون نیز همینطور بوده است؛ تصمیمات متعددی در مورد بازیکنان خارجی و اضافه کردن سهمیه توسط فدراسیون گرفته شده است که هیچ‌کدام درخواست کننده ما نبودیم و اعتراضی نیز نکردیم.

وی گفت: درخواست ما عمل به قانون است که فیرپلی مالی به درستی اجرا شود تا رقابت سالم در میدان داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان درخصوص آخرین وضعیت نیمکت تیم هم گفت: دانشگر در بازی با ملوان به میدان رفت و کمیته فنی باید درباره بازیکنان تصمیم بگیرد، روی نیمکت محدودیت داریم و باید با توجه به محدودیت‌ها تصمیم درست گرفته شود، بازیکنان برای تیم زحمت کشیده‌اند و امیدواریم بهترین تصمیم برای تیم و آن‌ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان بازی شب گذشته تیم‌های سپاهان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه فولادشهر، یکی از هواداران ملوان حین بازی دچار ایست قلبی شد و توسط عوامل اورژنس به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافت ولی با وجود امدادرسانی اورژانس و بیمارستان شهید مطهری فولادشهر، احیا این هوادار ملوان موفقیت آمیز نبود و وی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

در پی این حادثه فدراسیون فوتبال مسؤولان برگزاری دیدار را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد و وزیر ورزش نیز دستور پیگیری موضوع را داده است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان جمعه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با گل دقیقه ۴۳ کاپیتان محمد کریمی، میهمان خود ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر و با شکست بدرقه کند.