تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779457
شناسه : 3779457
تاریخ :
اعضای هیئت داوران جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند اقتصاد ایران: رشت- اعضای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان معرفی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت داوران بخش کودک و استانی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی احکامی از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند.

داوران بخش اصلی این جشنواره «فرهاد قاسمیان»، «قطب الدین» و «کوروش سلیمانی» و در بخش کودک «جعفر ستاری»، «مهدی حبیبی» و «نسرین بابایی» طی احکامی از سوی رضا زنده دل معرفی شدند.

از ۵۰ اثر رسیده به این دو بخش، ۸ اثر در بخش کودک و ۷ اثر در بخش استانی با هم به رقابت می‌پردازند و یک اثر نیز به عنوان مهمان در بخش استانی حضور خواهد داشت.

در این دوره، جشنواره به صورت بین المللی برگزار می‌شود و از کشورهای ترکیه، روسیه و عراق نیز گروه‌های هنری حضور خواهند داشت.

آئین اختتامیه در تاریخ ۲۸ شهریور ساعت ۲۰.۳۰ با حضور مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‌شود.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با محوریت عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و گام برداشتن برای رسیدن به شهری پاک و آرام از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ شهریور سال جاری در هفت نقطه از شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.