تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779441
شناسه : 3779441
تاریخ :
برگزاری همایش بی بی مریم بختیاری در جشنواره «اقوام ایران‌زمین» اقتصاد ایران: شهرکرد-دبیر جشنواره اقوام ایران‌زمین شهرستان فارسان گفت: روز ۲۵ شهریور همایش زنان اقوام و عشایر ایران‌زمین با عنوان «بی بی مریم بختیاری» پیش‌بینی شده که در آن زنان برتر حضور خواهند داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مسعود آگشته در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره «اقوام ایران‌زمین» از ۲۴ شهریور در شهرهای هفت‌گانه شهرستان فارسان آغاز می‌شود و تا ۳۰ شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: دو برنامه ویژه در جشنواره پیش‌بینی شده که با موضوعیت زنان و جوانی جمعیت، هستند.

دبیر جشنواره «اقوام ایران‌زمین» شهرستان فارسان اضافه کرد: روز ۲۵ شهریور همایش زنان اقوام و عشایر ایران‌زمین با عنوان «بی بی مریم بختیاری» پیش‌بینی شده است، که در آن زنان برتر در تمام زمینه‌ها حضور خواهند داشت و در تالار ونوس فارسان برگزار می‌شود.

آگشته افزود: تمام عوامل اجرایی این همایش، خانم‌هایی هستند که فعالیت فرهنگی در سطح شهرستان دارند و طی آن به دنبال برگزاری برنامه‌ای در شأن زنان فعال در این حوزه هستیم.

وی بیان داشت: همچنین روز دوشنبه برنامه ویژه جوانی جمعیت با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم‌پزشکی، شبکه بهداشت و جامعه پزشکی شهرستان در شهر پردنجان برگزار می‌شود و طی آن از اقوام و عشایری که در بحث جوانی جمعیت تلاش بهتری داشتند تجلیل می‌شود.