تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779427
شناسه : 3779427
تاریخ :
آزمون نظری ادواری و جامع بخش فرهنگ و هنر در لرستان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آخرین آزمون نظری ادواری و جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه اولیایی در سخنانی، اظهار داشت: چهل و چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در بخش نظری به‌صورت حضوری و آنلاین از جمعه ۲۳ شهریور آغاز شده است و تا دوشنبه ۲۶ شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر باهدف ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ‌التحصیلان آموزش‌های مهارتی به‌صورت جامع و هماهنگ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در سه مقطع خرداد، شهریور و دی‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از آزمون‌های ادواری و جامع، گفت: در این دوره بیش از ۲۸۰ نفر شرکت‌کننده در آزمون‌های جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و ادواری بخش فرهنگ و هنر شرکت کرده‌اند که خرم‌آباد ۴۷ نفر، بروجرد ۱۳۲ نفر و الیگودرز ۱۰۲ شرکت‌کننده را داشته است.

اولیایی، افزود: چهل و چهارمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در رشته‌های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای دیجیتالی، چاپ و هنرهای ظریف به‌صورت حضوری - آنلاین برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اتمام آزمون‌های عملی، گفت: آزمون‌های عملی این دوره از ۱۷ شهریورماه آغاز شد و تا ۲۱ شهریورماه برگزار شد.

بنابراین گزارش، مراحل این آزمون‌ها از زمان ثبت‌نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه‌ها به‌صورت سامانه‌ای و هوشمند است و نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی: honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.