تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779425
شناسه : 3779425
تاریخ :
جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» در دلفان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری‌زاده در سخنانی، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری انجمن شعر و ادب و حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و طراحی برگزار خواهد شد، افزود: بخش شعر جشنواره در قالب‌های نیمائی (سپید) و کلاسیک و بخش طراحی در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان با اشاره به موضوعات ارسال آثار به این جشنواره، گفت: ایثار و شهادت، پایداری و مقاومت، جبهه و جنگ، زنان رزمنده، عفاف و حجاب، شجاعت و رشادت از جمله موضوعاتی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه‌ها به دبیرخانه ارسال کنند.

نوری‌زاده با اشاره به اینکه شاعران می‌توانند آثار خود تا سوم مهرماه را از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۰۷۳۶۶۷۱۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: در بخش طراحی نیز علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس: دلفان، خیابان ساحلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.