تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3779400
شناسه : 3779400
تاریخ :
تظاهرات گسترده مردم اردن با درخواست بازگرداندن پیکر شهید «الجازی» اقتصاد ایران: شهروندان اردنی با برگزاری راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور خواهان بازگرداندن پیکر ماهر الجازی قهرمان عملیات الکرامه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، شهروندان اردنی با برگزاری راهپیمایی در پایتخت این کشور حمایت خود را از مقاومت در نوار غزه اعلام کرده و خواهان آزادی ۲ شهروند اردنی شدند که همچنان به دلیل عملیات الکرامه در اراضی اشغالی تحت بازجویی هستند.

بر اساس این گزارش، صدها شهروند اردنی حمایت خود را از عملیات ضدصهیونیستی ماهر الجازی که به هلاکت سه صهیونیست انجامید اعلام کرده و تصاویر وی و ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام را در دست گرفتند.

لازم به ذکر است که ماهر الجازی یک نظامی بازنشسته اردنی که به عنوان راننده کامیون فعالیت می‌کرد به سمت نظامیان صهیونیست در گذرگاه الکرامه تیراندازی کرد که به دنبال آن سه صهیونیست به هلاکت رسیده و خود نیز به ضرب گلوله اشغالگران شهید شد.

شهروندان اردنی در این راهپیمایی تصاویر مثلت های معروف گردان‌های قسام را که برای نشان دادن هدف‌های خود میان نظامیان صهیونیست استفاده می‌شود در دست گرفتند.