تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3779369
شناسه : 3779369
تاریخ :
خبر هیجان‌انگیز سرمربی اینترمیامی درباره مسی اقتصاد ایران: سرمربی اینترمیامی از بازگشت لیونل مسی به تمرینات و آماده بودنش برای بازی با فیلادلفیا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: جراردو مارتینو، سرمربی تیم اینترمیامی، اعلام کرد که لیونل مسی برای بازی حساس بامداد یکشنبه مقابل فیلادلفیا یونیون در استادیوم چیس واقع در فورت لادردیل فلوریدا آماده است.

مسی که به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پای راست در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۴ جولای مدتی از میادین دور بود، اکنون به تمرینات بازگشته و قرار است بار دیگر در ترکیب اینترمیامی حضور پیدا کند. مارتینو در این باره گفت: «حالش خوب است. پنجشنبه به تمرینات بازگشت و برای بازی شنبه (بامداد یکشنبه) آماده است. او در دسترس است و این که دوباره بهترین بازیکن جهان را در کنار خود داریم خبر بسیار خوبی برای تیم است.»

با اینکه نگرانی‌هایی در مورد گلودرد مسی و از دست دادن تمرینات روز چهارشنبه وجود داشت، مارتینو تأکید کرد که این وضعیت تنها یک روز طول کشید و مسی روز پنج‌شنبه به تمرینات برگشت و در جلسه تمرینی صبح جمعه شرکت کرد.

مارتینو افزود: «بله نگرانی‌هایی وجود داشت، چون خیلی چیزها باهم همزمان شده بود و گلودرد به یکی دیگر از مشکلات تبدیل شده بود. اما او به‌خوبی تمرین کرده و ما معتقدیم بازی مقابل فیلادلفیا زمان مناسبی برای بازگشت اوست. خوشبختانه این مشکل تنها یک روز طول کشید و او دیروز به‌طور طبیعی تمرین کرد.»

اینترمیامی با ۵۹ امتیاز از ۲۷ بازی، در صدر جدول حامیان و کنفرانس شرق قرار دارد و در مسیر شکستن رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) است. تیم همچنین جواز حضور در پلی‌آف ۲۰۲۴ را به دست آورده است.