تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3779344
شناسه : 3779344
تاریخ :
راه و مسیر شهدا را در سایه ولایت مقام معظم رهبری ادامه می‌دهیم اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: راه و مسیر شهدا را در سایه ولایت مقام معظم رهبری ادامه می‌دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی صبح شنبه با حضور در آئین صبحگاه یگان‌های نمونه استان در محل ستاد یگان ویژه استان اظهار کرد: ابتدا لازم می‌دانم ولایت حضرت امام زمان (عج) را تبریک عرض کنم، یادی بکنیم از شهدا و امام شهدا علی الخصوص شهدای حادثه اخیر تروریستی سیستان و بلوچستان و همچنین عروج ملکوتی همکارانمان در شهرستان سبزوار.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: خدا قوت عرض می‌کنم به همه سلحشوران و همکاران در کل استان بابت دو ماه خدمات مداوم در تأمین نظم و امنیت به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی و مراسم دهه آخر صفر، همچنین تسلیت عرض می‌کنم شهادت امام حسن مجتبی (ع)، رحلت پیامبر اکرم (ص) و ولی نعمتمان امام رضا (ع) را که همکاران عزیزمان در این ایام خدمات بی شماری را در حوزه تأمین نظم و امنیت به زائران و مجاوران آقا علی بن موسی الرضا ارائه دادند.

وی تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های مهمی که در سال جاری برگزار شد مأموریت انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی بود که در دو مرحله کارکنان خدوم انتظامی بسیار خوش درخشیدند.

تقوی گفت: خدا را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری در هفته وحدت و ولایت در ماه ربیع الاول را به همه ما عنایت کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: از این که در این مراسم صبحگاه با این آمادگی شرکت کردید خداوند را شاکریم و با امام زمان (عج)، شهدای انقلاب و به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت پیمان می‌بندیم که راه شهدا و مسیر شهدا را در سایه ولایت امام خامنه‌ای عزیز ادامه بدهیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با تبریک پیشاپیش هفته فراجا، خاطرنشان کرد: ان شاءلله همه بتوانیم خادم خوبی برای زائران امام هشتم شیعیان باشیم.